تاريخ : | | نویسنده : 24windowsvps

 

خوراکی هایی جهت شفافیت پوست

 

آیا می دانید بعضی از خوراکی ها باعث شفافیت پوست شما می شوند؟اما چه خوراکی هایی؟اگر از میوه‌ و سبزی‌جات تازه‌ای كه حاوی كاروتنوئید بالا هستند مانند هویج و گوجه فرنگی، 5 بار در روز مصرف كنید پس از مدتی متوجه شفافیت پوست خود خواهید شد و دیگر تمایلی به برنزه كردن آن نخواهید داشت.

 

شما تنها با مصرف 5 بار میوه و سبزی‌جات در روز می‌توانید ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم را به بدن خود برسانید و به این طریق سلامتی خود از جمله پوستتان را تضمین كرده و آن را شفاف كنید.

 

با افزودن مواد غذایی تازه به برنامه غذایی خود، به ویژه آن كه آن‌ها را جایگزین مواد غذایی فرآوری شده و چرب كنید به سلامتی خود كمك بزرگی كرده‌اید و اگر به طور منظم این برنامه غذایی را اجرا كنید، پس از یك دوره زمانی شاهد آثار مثبت آن بر روی پوست و بدن خود خواهید بود.

 

با مصرف میوه و سبزی‌جاتی كه حاوی مقدار زیادی كاروتنوئید هستند، پس از چندی، تن رنگ پوست شما تغییر خواهد كرد و قطعا سالم‌تر از زمانی خواهد شد كه زیر نور خورشید بنشینید و پوست خود را برنز كنید.

 

خوراکی هایی جهت شفافیت پوست

 

به یاد داشته باشید پوست خود را ممكن است مانند سبزی‌جات بپزید ولی قطعا نتایج، یكسان نخواهد بود!!!

 

محققان طی تحقیقات اخیر خود بر روی چند داوطلب، تاثیر قبل و بعد از مصرف كاروتنوئید را روی پوست آنان مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیدند كه مصرف میوه و سبزی‌جات حاوی كاروتنوئید بالا به مقدار 5 بار،‌ در روز باعث شده آنان نسبت به زمان قبل از مصرف این مواد غذایی، از تن رنگ پوست خود احساس رضایت بیشتری داشته و دیگر تمایلی به برنز كردن پوست خود در زیر نور خورشید ندارند

 

میوه‌ و سبزیجات حاوی كاروتنوئید، نه تنها منابع خوبی از ویتامین A هستند بلكه از آسیب‌پذیری سلول‌های بدن در برابر رادیكال‌های آزاد محافظت كرده و عملكرد سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشند.

 

مقدار كاروتنوئید موجود در میوه‌ و سبزی‌جات را در اكثر موارد می‌توان از روی رنگ آن‌ها تشخیص داد.

 

برای مثال، میوه و سبزی‌جات با رنگ نارنجی مانند هویج، زردالو، انبه، كدو حلوایی و نیز میوه و سبزی‌جات با رنگ سبز تیره مانند اسفناج را می‌توان از جمله مواد غذایی حاوی كاروتنوئید بالا مثال زد و كاروتنوئید به شكل لیكوپن را می‌توان در برخی مواد غذایی مانند گوجه فرنگی و گریپ فروت صورتی پیدا كرد.

 

برای استفاده حداكثر از كاروتنوئید موجود در مواد غذایی، بهتر است این مواد به صورت خام و یا كمی پخته، مصرف شوند چرا كه بخارپز كردن و پختن طولانی این مواد، مقدار كاروتنوئید موجود در آن‌ها را به حداقل می‌رساند.



رپورتاژ
انتخاب جراح بینی - بهترین جراح بینی
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
جشن عروسی
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
حمل نخاله ساختمانی و ضایعات عمرانی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
دوربین مداربسته دیجی همکار
جدیدترین تجهیزات تالار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
دوربین مداربسته
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
روغن خراطین
تفاوت دینگ با اپلیکیشن‌های تاکسی‌یاب آنلاین
انجام پایان نامه
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
نمایندگی برندها در ایران

لینک های مفید
آموزش مجازی | تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ


.: :.